sobota, 13 września 2014

Okrągłe zdjęcia | Tutorial

Dzisiaj pokarzę wam jak okrągłe zdjęcie w PhotoScape ten program można pobrać tu http://www.dobreprogramy.pl/Photoscape,Program,Windows,12505.html.
Krok 1: Otwieramy Photoscape i wchodzimy w zakładkę STRONA. Po lewej stronie znajdują się sklejki do wybory ja wybrałam taką. 
Krok 2: Wybieramy rozmiar zaokrąglenia ja wybrałam największe czyli 256. 
Krok 3: Następnie wybieramy zdjęcia, poprzez przeciągnięcie zdjęcia w to miejsce w którym ma się znajdować.
Krok 4: Jeżeli nie podoba nam się zdjęcia lub chcecie, aby było jaśniejsze, ciemniejsze możecie kliknąć prawym przyciskiem myszki na motyw jaki chcecie wybrać, albo możecie kliknąć Edytuj który przeniesie was do edytora 

A tu w skrócie jak to zrobić :)



17 komentarzy:

  1. Świetny post napewno mi się przyda :)


    Może wzajemna obserwacja ?
    http://victoria-vicctoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja posiadam Photoscape, ale nie miałam pojęcia, że można zrobić okrągłe zdjęcia.. Dzięki! :)

    Może wzajemna obserwacja ? Jak tak to zapraszam do mnie ;)
    julcia-blog-dont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatny tutorial :)

    Mogłabyś poklikać w linki pod zdjęciami, byłabym bardzo wdzięczna :) http://l0velymee.blogspot.no/2014/09/choise.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądają te zdjęcia :)

    wszystkoinic-bywampir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo często korzystam z tego programu :D wczoraj ściągnęłam jego aktualizację nawet ;)
    blog maddy ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten program ;)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy pomysł ;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatny tutorial też korzystam z photoscape ;)
    Zapraszam do mnie
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. przydatny tutorial,akurat wiedziałam że tak się da,ale niektórzy mogę tegi nie wiedzieć

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, świetnie wytłumaczone! :)

    http://openuppaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiedziałam jak to zrobić, bo już od dłuższego czasu posługuje się PS, ale dla ludzi, którzy nie wiedzą moim zdaniem bardzo przydatne:)

    ~ zapraszam również do siebie ~ w-deszczu-inspiracji.blogspot.com ~ ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydatne, ja akurat w miarę to ogarniam, ale myślę, że dla niektórych może być fajne :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post, komuś pewnie się przyda :)

    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja swoje zdjęcia przeważne obrabiam w Photoshopie, jednak Photoscape obowiązkowo to zmieniania rozdzielczości! :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  15. ten program jest świetny, non stop z niego korzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię ten program :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. przydany post;)
    mam prośbę kliknęłabyś mi w linki ? z góry bardzo dziękuję :) http://woman-with-class.blogspot.com/2014/10/must-have-jesienzima.html pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń